Jdi na obsah Jdi na menu
 


CAS K25 LIAZ 101.860

(Cisternová automobilová stříkačka)

Vozidlo bylo získáno bezplatným převodem od HZS Písek v dubnu roku 2009. Dle našich informací prošlo v roce 2002 generální opravou nástavby. 

Výrobce nástavby:     THT, s.r.o. Polička 

Výrobce podvozku:   LIAZ (Liberecké automobilové závody, n.p. Jablonec nad Nisou) 

 

img_4676.jpg

 

Popis vozidla od výrobce:

Cisternová automobilová stříkačka CAS K25 – LIAZ 101.860 je určena k přepravě požárního družstva 1 + 6 s příslušenstvím potřebným k provedení požárního zásahu vodou nebo pěnou z vlastních nádrží nebo jiných zdrojů hasících látek. Její rozsáhlé příslušenství umožňuje provedení nejjednoduššího zásahu ručním hasicím přístrojem až technicky náročný a komplikovaný požární zásah nízkým případně vysokým tlakem vody nebo pěny. Provozní schopnost CAS K25 je v rozmezí teplot -15°C až +35°C.  

Technické údaje:

délka                         7 790 mm

img_4677.jpg

šířka                          2 500 mm

výška (nezat. stav)     3 370 mm

světlost                        240 mm

celková hmotnost       15 200 kg           

typ podvozku            LIAZ 101.860

typ motoru                 M1.2A – MŠ 638

Maximální rychlost     100 km/h

Čerpací zařízení:

Jedná se o kombinované čerpadlo, které umožňuje stříkání nízko-tlakem i vysoko-tlakem.

Nízko-tlak:

img_4688.jpg

jmenovitý průtok        2500 l/min

jmenovitý tlak            0,8 MPa

Vysoko-tlak:

jmenovitý průtok        1250 l/min

jmenovitý tlak            1,6 MPa

max. sací výška         7,5 m

nádrž na vodu            2500 l

nádrž na pěnidlo        400 l

 

 

 

 

 

CAS 32 TATRA 815

(Cisternová automobilová stříkačka)


Vozidlo bylo získáno bezplatným převodem od HZS Písek v říjnu roku 2004. V roce 2007 prošla karoserie a čerpací zařízení generální opravou. Plechařinu jsme opravili sami a čerpadlo nám opravila firma THT Polička.

Výrobce nástavby:     KAROSA, Vysoké Mýto

Výrobce podvozku:   TATRA, a.s. Kopřivnice

 

img_4743.jpg

 

Cisternová automobilová stříkačka CAS 32 – TATRA 815 navazuje na CAS 32 TATRA 148.Je to speciální vozidlo určeno k přepravě požárního družstva 1 + 3, které je  uzpůsobené k rychlému zásahu při hašení požáru vysoce hořlavých látek i v místě s nedostatkem vody. Řadí se mezi těžké cisterny určené k zásahu vodou i pěnou. Výkon strojového spodku, velký obsah nádrže na vodu a výkon čerpacího zařízení vybaveného elektropneumatickým ovládáním, je předpokladem rychlé likvidace nebezpečných požárů i při velmi těžkých podmínkách.

Technické údaje:

img_4744.jpg

délka                         8 510 mm

šířka                          2 500 mm

výška (nezat. stav)     3 350 mm

světlost                        325 mm

celková hmotnost       22 500 kg         

typ podvozku            TATRA 815 PR 2

typ motoru                 T3 – 930 - 30

Maximální rychlost     98 km/h

Čerpací zařízení:

Jedná se o odstředivé, jednostupňové čerpadlo

img_4757.jpg

jmenovitý průtok        3200 l/min

jmenovitý tlak            0,8 MPa

max. sací výška         7,5 m

nádrž na vodu            8200 l

nádrž na pěnidlo        400 l


 

P

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář